maanantai 6. heinäkuuta 2009

Hauska tavata - uudelleen!

Eli ennen kuin mitään ehti edes tapahtua, blogini muutti. Siis toiselta palveluntarjoalta tänne bloggeriin. Enhän minä onneton osaa ohjelmoida, ja haluan toki blogini näyttävän kivalta. Ainakin sitten aikanaan.
Joten aloitetaanpa aivan alusta. Ajatus tähän blogiin lähti tästä aamusta, jolloin jäin surkuttelemaan blogittomuuttani. Olisi kiva osallistua salaiseen neuleystävään, ja siinä blogin olemassa olo tuntui olevan kovin suotavaa. No, en ole edelleenkään päättänyt, että lähdenkö mukaan sny:hyn, mutta Lankojen lumous on luotu, ja yritän sitä ahkerasti käyttää.
Olen ollut aika satunnainen neuloja viime talveen asti, jolloin ensin löysin muutaman ihan oikean lankakaupan ja sitten eräs tuttavani esitteli minulle paikan nimeltä Ravelry. Ja sillä tiellä ollaan. Nyt olen aktiivisesti mukana sekä virtuaalisissa neuleyhteisöissä, että täällä pääkaupunkiseudun neulemiiteissäkin. Olen lähes herätyksenomaisesti tajunnut, että aika moni muukin ihminen harrastaa käsitöitä, ja heidän kanssaan voi sekä keskustella asioista, mutta myös jakaa ideoita ja neuvoja (ja lankoja).

Joten tervetuloa vielä kovin vaatimattomaan neulenurkkaukseeni.

2 kommenttia:

  1. Kiitos :) Nyt kun vielä jostain saisi pihistettyä aikaa tämän säätelylle ja kirjoittelurutiinin pyörimään.

    VastaaPoista